ویدیو واقعیت مجازی

آیا میخواهید ویدیو واقعیت مجازی خود را داشته باشید؟ پس چند نکته هست که باید مدنظر بگیرید. اولین موضوعی که باید در نظر داشته باشید این است که شما میتوانید ویدیوهای 360 درجه را در صفحه های نمایش بچرخانید تا به شما تصویر کاملتری را ارائه دهند . با وجود کیفیت بالا هیچ تاخیری در پخش تصویر وجود ندارد و همین امر سبب میشود برترین تجربه از واقعیت مجازی را داشته باشید. در هنگام پخش قادر خواهید بود که تمام فضای اطراف سوژه را مشاهده کنید و حقیقتا حضور در آن محیط را احساس کنید.

برای فهم بهتر چگونگی عملکرد این سرویس تصور کنید که یک عکس 360 درجه با یک ویدیو تلفیق شده است، سپس درخواهید یافت که این ویدیوها چگونه کار میکنند. این فناوری یک راه عالی برای ایجاد حس حضور در محیط برای مخاطبان است به صورتی که آنها احساس میکنند شخصا در محیط حضور دارند و اتفاقات پیرامون خودشان رخ میدهد.

ویدیوهای واقعیت مجازی 360 درجه چگونه کار میکنند؟

تعداد زیادی دوربین های  فیلمبرداری کامپکت در بازار وجود دارد که می توانند منظره ای باورنکردنی با لنزهای زاویه دید بسیار گسترده به شما ارائه دهند. یک راه عالی برای اینکه شما به نتیجه دلخواهتان برسید این است که از دوربین های Go Pro بهره ببرید. بطور کلی تا زمانی که دوربین های زیادی با زمینه دید زیاد داشته باشید ، قادر خواهید بود فیلم خود را به یک عکس پانوراما 360 درجه تبدیل کنید بدون اینکه تجربه کاربر را به خطر بیاندازد.

نحوه تولید و بارگذاری ویدیوی واقعیت مجازی

اگر میخواهید ویدئوی واقعیت مجازی خود را ایجاد کنید بنابراین به مجموعه خاصی از دوربین ها نیاز خواهید داشت چرا که شما میخواهید آنها بصورت همزمان و 360 درجه یک منظره را فیلم برداری کنند. همچنین می توانید فیلم را ویرایش کرده و انتخاب کنید که فیلم از چه زاویه‌ای شروع به پخش کند  و بیننده از چه زاویه هایی می تواند آن را ببیند. به طور معمول ، مکان نمای خود را به اطراف می کشید اما اگر دستگاه تلفن همراه دارید ، می توانید آن را با انگشت نیز انجام دهید. از آنجا که همه دوربین ها به طور همزمان ضبط می کنند ، شما با  صدایی که کامل و دقیق ضبط شده است، رو به رو هستید. بنابراین می توانید آن را در طی فیلم با راندمان بی عیب و نقص پخش کنید.

همانطور که حتما تا الان متوجه شده اید ساخت این دسته از ویدیوهای واقعیت مجازی بسیار آسان تر از چیزی است که فکر میکنید. بنابراین چگونه می توانید جلوتر رفته و ویدیوی مورد نظر خود را در رسانه های اجتماعی بارگذاری کنید؟ تنها کاری که باید انجام دهید بارگذاری آن است!

اگر به طور صحیح فیلمبرداری کرده اید ، رسانه های اجتماعی این موضوع را تشخیص می دهند و بستری که شما انتخاب می کنید ، به طور خودکار آن را تأمین می کند تا نیاز مخاطبان شما را برآورده کند. مهم ترین چیزی که پیش از انتشار ویدیو باید از آن اطمینان حاصل کنید کیفیت مناسب تصاویر است. اگر دوربین های مورد استفاده شما در کیفیتی پایین تر از حد استاندارد تصویربرداری کنند، ممکن است کل زحمت های شما را به باد دهند و این چیزی نیست که شما می خواهید. البته اگر مخاطبان با دستگاه هایی که کارت گرافیک پایین یا اینترنت ضعیف دارند به مشاهده ویدیو شما بنشینند، ناخودآگاه کیفیت پایین تری را مشاهده میکنند ولی به طور معمول افراد میتوانند ویدیوهای واقعیت مجازی را با کیفیت p 1080 نظاره کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *