تور مجازی و عکس 360 درجه پانوراما

چه چیزهایی را باید درباره تورهای مجازی و تصاویر 360 درجه پانوراما بدانیم؟

تورهای مجازی و تصاویر پانورامای 360 درجه,یک روش کاملا جدید برای متمایز کردن محصول شما از دیگران است. تورهای مجازی حس حضور بیشتری را نسبت به عکس های ساده ایجاد می کنند. به این فکر کنید که با وجود رشد سریع خرید اینترنتی, بسیاری از مردم به پیشنهادات وب سایت های مشاورین املاک که بدون عکس هستند, کوچکترین توجهی نمی کنند. در این صورت چطور می توان یک ساختمان را اینترنتی فروخت؟ با اینکه خریداران دوست دارند بتوانند آنچه را که میخواهند بخرند,تماشا کنند، ولی وقت خود را با ارزش تر از آن میدانند که برای رسیدن به ملک موردنظر ساعتها در مسیر باشند و خرید راحت برایشان مهمتر است. با استفاده از تور مجازی میتوانیم یک خانه و یا یک منظره را به آنها نشان دهیم و به آنها این امکان را بدهیم که بدون حضور در محیط، در آنجا قدم زده و اطراف خود را تماشا کنند.

جدا از جذابیت ذاتی عکسهای 360 درجه موجود در تورهای مجازی , صرفه جویی در وقت و هزینه باعث استفاده هرچه بیشتر از تکنولوژی واقعیت مجازی در کسب و کارهای متفاوت شده است. حس حضور در محیط که توسط تورهای مجازی منتقل میشود سبب شده هیچ فاصله ای دور نباشد.

تور مجازی چیست؟

داشتن چندین زاویه دید و امکان گردش و سفر کردن بین آنها تور مجازی نامیده می شود که به شما این امکان را می دهد در هر نقطه، با اشیای مختلفی که در اطراف شما هستند ارتباط برقرار کنید. بعنوان مثال میتوانید تاریخچه ساختمانی که به آن نگاه میکنید را بخوانید یا به توضیحات راهنما گوش دهید.

 

عکس 360 درجه پانوراما چیست؟

درست شبیه چشم اندازی از بالای برج ایفل است. در این صورت قادر خواهید بود به اطراف خود نگاه کرده و جزئیات جالب بسیاری را بررسی کنید. 360 درجه به این معناست که شما می توانید به هر طرف نگاه کنید، چپ، راست یا حتی پشت سر.

 

چه کسانی از تورهای مجازی استفاده می کنند؟

کافه ها، رستوران ها، هتل ها، سینما، مشاورین املاک و مستقلات، توسعه دهندگان، صنعت گردشگری، باشگاه های ورزشی، مدارس و مراکز آموزشی، فروشگاه ها و غیره. با استفاده از تورهای مجازی می توانند به مشتریان خود احساس راحتی و امکان تجربه فضایی که با آن روبرو خواهند شد را در اختیارشان قرار دهند. این امر سبب بالا رفتن اعتماد مشتری شده و افراد بیشتری رزرو یا خرید می کنند.

چرا تورهای مجازی برای ما کاربردی و مفید هستند؟

شما میتوانید به بازدید کنندگانی از سرتاسر جهان این فرصت را بدهیدکه از زاویه دید شما، صحنه ای را تماشا کنند.

شما مشتریان بیشتری را جذب خواهید کرد. زیرا آنها می توانند کسب و کار شما را بهتر از کسب و کار رقیبتان ببینند.

اعتماد آنها را به خود جلب می کنید. زیرا نیازی نیست تا چیزی را ندیده اند، خرید کنند.

قبل از رسیدن به مقصد مورد نظر، فضای آنجا را حس کرده و برای رفتن به آن محیط ترغیب شوند.

می توانید زمان بیشتری آنها را بر روی وب سایت خود نگه دارید، چون مردم دوست دارند که تصاویر پانوراما را بررسی کنند. علاوه بر این، آنها بصورت فعال با سایت شما ارتباط برقرار می کنند که این امر خود باعث می شود به طور موثرتری سایت شما را به یاد داشته باشند.

می توانید احساس خود را درباره مکان و یا یک رویداد, بهتر انتقال دهید.

تورهای مجازی چه قابلیت های دیگری دارند؟

قابلیت های جالب بسیاری وجود دارند که می توانید در ساخت تور مجازی از آنها استفاده کنید:

متن مورد نظر خود را به تصاویر اضافه کنید (مانند مشخصات مالک یک آپارتمان)

از آیکونهایی بر روی تصاویر استفاده کنید که با کلیک کردن روی آنها، تصاویر تغییر می کنند.

آرم و لوگوی شرکت خودتان را به آن اضافه کنید.

قابلیت جابجایی بین تصاویر را ایجاد کنید.

موقعیت جغرافیایی آن مکان را بر روی گوگل مپ اضافه کنید

قطب نما بیفزایید

ویدئو و انیمیشن اضافه کنید

ویژگی چرخش خودکار تصویر را فعال کنید

با توجه به قابلیتهای متنوع و کاربردی تورهای مجازی آیا میتوان انتظار داشت سودآوری را برای صاحبان کسب و کار افزایش دهند؟ شما چه پیشنهادی برای کاربردی تر شدن این تورها دارید؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *