تور مجازی برای صنعت املاک

تصور کنید شما برای چند روز نیاز به منزلی در شهری دیگر دارید آیا در دنیای شلوغ امروزه امکان مراجعه به آن مکان و بررسیش وجود دارد؟ چندین بار برایتان پیش آمده است که عکسی از منطقه ای را دیده باشید و پس از حضور در آن نقطه ناامید شود چراکه هیچ شباهتی به تصاویرش ندارد؟ در چنین شرایطی چه باید کرد؟

واقعیت مجازی که تکنولوژی ترند این روزهاست سبب شده هیچ فاصله ای دور نباشد و واقعیت همانطورکه هست به سمع و نظر مخاطبان ارائه شود . این ویژگی ها تورمجازی را به گزینه ای کلیدی در بازاریابی صنعت املاک تبدیل کرده است.

در بخش اول این مقاله با دلایل اهمیت بالا و جایگاه ویژه تورمجازی در صنعت املاک و مستقلات آشنا شدیم در این بخش به سایر دلایل اهمیت این تکنولوژی میپردازیم:

دسترسی به مشتریان هدف

 با استفاده از تورهای مجازی ، می توانید بخش های خاصی از مشتریان را با نیازهای صریح، هدف قرار دهید.این امر به صرفه جویی در منابع شما و کسب و کارتان کمک شایانی خواهد کرد. این سفارشی سازی در مرحله توسعه تورهای مجازی منجر به افزایش شانس فروش می شود. همچنین شما میتوانید تورهای 360 درجه پانوراما را به خریداران بالقوه ارائه کنید که میتواند به آنها یک ذهنیت کلی راجع به فضا و محیط بدهد. شخصی سازی ها باعث میشوند مشتریان احساس ارزشمندی بالاتری کرده و روی شما بیشتر از رقبایتان حساب باز کنند و چه چیزی بهتر از این ؟!

جلب توجه هرچه بیشتر

در محیطی که برای بیزنس ها رقابت شدید و تنگاتنگی وجود دارد، جلب توجه مشتریان در طولانی مدت کار دشواری است. ایجاد تورهای مجازی خلاقانه و مجلل برای پروژه های معماری و املاک یکی از بهترین روش ها برای افزایش جلب توجه مشتریان و وفادار نگه داشتن آنها برای زمانی طولانی تر است. چراکه آنها می‌خواهند شکل نهایی پروژه‌هایی که در VR پیاده سازی شده اند، را پس از ساخت و ساز مشاهده کنند . شفافیت در ارائه این جزئیات می تواند تصویر برند شما را ارتقا بخشد.

تمرکز بر روی نکات اصلی

اگر بخش های خاصی از پروژه برایتان مهم تر است و یا میخواهید بخش هایی را حذف کنید، کافی است تا به سادگی ایده های خود را به شرکت سازنده تور مجازی منتقل کنید و کارشناسان، ویژگی های لازم را در پروژه شما ادغام می کنند. آنها برای ایجاد و توسعه این ارائه ها از نرم افزار پیشرفته تور مجازی املاک و مستغلات استفاده می کنند. این باعث می شود پروژه ها راحت تر بازاریابی شوند، چرا که به شما تصویری حقیقی از آن چه در واقعیت موجود است را نشان میدهد. علاوه بر این ، تورهای مجازی به راحتی از طریق اینترنت قابل مقایسه هستند. همچنین امکان ویرایش طرح ها مطابق با خواسته مشتری وجود دارد و میتوان هر وِیژگی سفارشی را پذیرفت.

ارائه اطلاعات تصویری

همانطور که ممکن است پیش تر شنیده باشید یک تصویر بهتر از هزاران کلمه در ذهن میماند، با استفاده از تکنولوژیِ واقعیت مجازی شما خیلی راحت در ذهن مخاطبان پررنگ میشوید و تقریبا ناممکن است که آنها چنین تجربه ای را فراموش کند. اطلاعات تصویری‌ای که امکان ارائه آنها در تورهای مجازی وجود دارد، محدود به محیط نمیشوند. بنابر دستور کارفرما امکان وارد کردن جزییات بنا از جمله جنس مصالح استفاده شده، ابعاد وگوناگونی آنها و … وجود دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *