از طریق گردشگری مجازی در تور مجازی کاخ سعدآباد و کاخ های اقامتی آن و مشاهده تصاویر 360 درجه این جاذبه گردشگری، بازدید مجازی از استان تهران را در محیط واقعیت مجازی تجربه نمایید.

تور مجازی کاخ های اقامتی مجموعه سعدآباد شامل کاخ سبز، کاخ سفید و موزه آب میشود.

کاخ سبز که نامگذاریش به دلیل استفاده از سنگهای سبز معادن زنجان در نمای بنا است حدود 1200 متر زیربنا دارد و بخشهای مختلف آن در طی سلطنت خاندان پهلوی کاربردهای متفاوتی داشته است از جمله مجلل ترین بخش های این کاخ میتوان به اتاق غذاخوری آن اشاره کرد.

کاخ سفید که بزرگترین کاخ مجموعه است در مقابل تندیس آرش کمانگیر ،اسطوره ایرانی، قرار دارد . از بخش های مورد توجه این کاخ میتوان به وجود پیانویی با 130 سال قدمکت در سرسرا و نقاشی هایی که اثر دست استاد بهزاد هستند اشاره کرد. اتاق کار محمدرضا پهلوی نیز در این بنا قرار دارد که با دارا بودن تابلوهای بسیار از جمله قدیمی ترین نقاشی رنگ روغن جلال خاصی دارد و موردتوجه بازدیدکنندگان قرار می گیرد.

از طریق صفحه اختصاصی موزه های تجهیزات کاخ موزه سعدآباد  در پرتال ایران در واقعیت مجازی، می توانید بدون حضور فیزیکی و صرفا با مشاهده تور مجازی 360 درجه بصورت آنلاین، بازدید از یکی از جذابترین و دیدنی ترین جاذبه های گردشگری تهران را تجربه نمایید.

نام جاذبهمجموعه سعد آباد - کاخ های اقامتی
نوعفرهنگی، هنری، موزه
قدمت300 سال
استاناصفهان
شهراصفهان
محلداخل شهر

کارفرما

و صاحب امتیاز

وزارت میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری

مالک مادی

تورهای واقعیت مجازی

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی

میزبان

تورهای واقعیت مجازی

پرتال جامع گردشگری ایران

مالک معنوی

تورهای واقعیت مجازی

شرکت بینش بعد سوم

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *