از طریق گردشگری مجازی در تور مجازی کاخ سعدآباد و موزه های هنری آن و مشاهده تصاویر 360 درجه این جاذبه گردشگری، بازدید مجازی از استان تهران را در محیط واقعیت مجازی تجربه نمایید.

به تور مجازی بخش هنری مجموعه سعدآباد ،که شامل 6 موزه ذیل است، خوش آمدید.

موزه بهزاد که شامل 289 اثر از استاد حسین بهزاد در 5 تالار میشود و از سوی شورای جهانی موزه ها مورد تقدیر قرار گرفته.

موزه مینیاتور استاد محمود فرشچیان که در سال 1380 افتتاح شد و شامل 50 اثر بینهایت ظریف و زیبا از استاد می‌باشد که ظرافت و زیبایی آن موجب تحیر هر بیننده ای میشود.

موزه برادران امیدوار که در شمال غربی مجموعه واقع شده و شامل ماجراجویی های دو برادر عیسی و عبدالله امیدوار میشود. در این موزه شاهد عکسهایی از داستانهای سفرها و دوچرخه سواری این دو خواهید بود که به نوبه خود جالب  توجه است.

موزه هنرهای زیبا که در دوطبقه با دارا بودن آثاری از برجسته ترین هنرمندان ایرانی و اروپایی هر هنردوستی را به حیرت وامیدارد. از جمله این آثار میتوان به نقاشی های سالوادور دالی،پیتر گراهام و 8 اثر چشمگیر از استاد کمال المک اشاره کرد. این ساختمان در دوره رضاشاه ساخته شده است.

موزه ملل ،موزه اختصاصی فرح دیبا، که طی پنج سال تکمیل شد و تابلوهایی از هنرمندان نامی ایرانی مانند سهراب سپهری و پرویز تانولی تا هنرمندان غربی و آسیای میانه را داراست.

و موزه میرعماد که موزه خط، تذهیب و کتابت است .

از طریق صفحه اختصاصی موزه های تجهیزات کاخ موزه سعدآباد  در پرتال ایران در واقعیت مجازی، می توانید بدون حضور فیزیکی و صرفا با مشاهده تور مجازی 360 درجه بصورت آنلاین، بازدید از یکی از جذابترین و دیدنی ترین جاذبه های گردشگری تهران را تجربه نمایید.

نام جاذبهمجموعه سعد آباد - موزه های هنری
نوعفرهنگی، هنری، موزه
قدمت300 سال
استاناصفهان
شهراصفهان
محلداخل شهر

کارفرما

و صاحب امتیاز

وزارت میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری

مالک مادی

تورهای واقعیت مجازی

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی

میزبان

تورهای واقعیت مجازی

پرتال جامع گردشگری ایران

مالک معنوی

تورهای واقعیت مجازی

شرکت بینش بعد سوم

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *