از طریق صفحه اختصاصی حمام سلطان امیراحمد کاشان در پرتال ایران در واقعیت مجازی، می توانید بدون حضور فیزیکی، بازدید از یکی از جذابترین و مردمی ترین جاذبه های گردشگری اصفهان را تجربه نمایید.

اگر یک بار از حمام سلطان امیراحمد در کاشان دیدن کرده باشید قطعا رشک برده‌اید که چرا متولد دوره سلجوقی نیستید تا شانس حمام کردن در چنین فضای روح نواز و دل انگیزی را داشته باشید.شاید سفر به آن زمان ناممکن باشد اما شما میتوانید با چند کلیک در تور مجازی این محیط لاجوردی گردش کرده و از بودن در منحصربفرد ترین حمام ایران لذت ببرید.

معماری حمام باید به گونه‌ای باشد که هوا را در درجه مناسبی قرار دهد تا در ابتدای ورود مراجعان با هوایی بسیار دم کرده و گرم رو به رو نشوند و یا در هنگام خروج، هوای بیرون موجب سرمازدگی بدن افراد نشود . حمام سلطان امیراحمد با دارا بودن سربینه ای بزرگ،گرمخانه و خزینه به خوبی این موضوع را رعایت کرده.همچنین نمیتوان از کاشی کاری های رنگارنگ و چشم نواز دوره صفویه،گچ بری های دیدنی و نقاشی ها و تزیینات خاص درون این حمام چشم پوشی کرد.

به زعم بسیاری شاهکار این اثر تاریخی، بام آن است. بامی گنبدی شکل و خشتی که میتوان از آن به عنوان یکی از زیباترین بام‌های گنبدی کشور یاد کرد

با بازدید مجازی از طریق تور مجازی تصاویر 360 درجه جاذبه گردشگری حمام سلطان امیر احمد کاشان، گردشگری مجازی استان اصفهان را در محیط واقعیت مجازی تجربه نمایید.

نام جاذبهحمام سلطان امیر احمد
نوععمارت، هنری
دورهسلجوقیان
استاناصفهان
شهرکاشان
محلداخل شهر

کارفرما

و صاحب امتیاز

سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری

مالک مادی

تورهای واقعیت مجازی

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی

میزبان

تورهای واقعیت مجازی

پرتال جامع گردشگری ایران

مالک معنوی

تورهای واقعیت مجازی

شرکت بینش بعد سوم

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *