چه نوع تور مجازی نیاز دارید

فناوری تولید تور مجازی و تجهیزاتی که استفاده کردن از این تورها را امکان پذیرمی کند، به طرز چشمگیری طی سال های اخیر بهبود یافته است و همچنان با سرعت توسعه می یابد. توسعه دهندگان تورهای مجازی با استفاده از پتانسیل بالایی که این سرویس در جذب مخاطب جدید دارد، به ارائه و معرفی در حوزه املاک ، گردشگری ، آموزش و … می پردازند.

اگر شما به عنوان صاحب یک کسب و کار نمی دانید از کجا شروع کنید یا کدام قالب از این فناوری برای شما بهتر کار می کند، باید با مطابق انتظارات مخاطبان خود گزینه های پیش رویتان را محدودتر کنید. برای رسیدن به ایده آل ترین حالت ممکن باید از روشهایی کمک بگیرید که برخی از آنها در مقاله پیش رویتان خلاصه شده است.

الهام بگیرید، جذب کنید

اگر در حال تبلیغ یک مکان اجتماعی یا جاذبه توریستی هستید که می خواهید مردم به صورت حضوری از آن دیدن کنند ، با استفاده از فناوری بصری 360 درجه  و صدای استریو ، تصویری کوتاه و دلپذیر را برای بارها و بارها دیدن مهیا کنید و به مخاطب خود کمک کنید تا تجربه واقعی حضور در آن محیط را به صورت یک سفر مجازی کسب کند. از حرکت ، رفت و آمد مردم و صدا در فیلم استفاده کنید تا مخاطبان خود را به یک سفر ببرید و به آنها حس بودن در محیط را منتقل کنید. 

تحقیق کنید، لیست خود را خلاصه کنید

خریداران خانه ، مستاجران و مسافران از تورهای مجازی برای تحقیق و محدود کردن گزینه های خود استفاده می کنند. تحقیق در مکان های مختلف به زمان نیاز دارد ، بنابراین اگر میخواهید لیست خود را کوتاه کنید ، با استفاده از بهترین فناوری های موجود برای برجسته کردن ویژگی ها و جزئیات کوچکتر ، یک تور کوتاه و آموزنده ایجاد کنید. برای تأثیر بیشتر ، اطلاعات متنی متنوعی را در مورد محیط اطراف ارائه دهید. تورهای نقطه ای، با قابلیت کلیک، که جزو تورهای ساده دسته بندی میشوند ارزان و با کیفیت هستند اما ممکن است برای کاربر خسته کننده باشند. با افزودن ویدئو و فهرستی تعاملی برای کاربر، تور مجازی را لذت بخش کرده و به کاربران فرصت کاوش و گشت و گذار در جهت مورد علاقه شان را بدهید.

حوزه سرگرمی و آموزش

اگر هدف اصلی شما آموزش یا سرگرمی باشد ، تور شما می تواند طولانی تر و دارای نقاط بیشتری باشد زیرا کاربران زمان بیشتری را به آن اختصاص می دهند. یک تور داستانی هم جالب خواهد بود، اما باید مراقب بود که طولانی نشود. چرا که گشت و گذار در یک تور مجازی ذهن را بیشتر از تماشای تلویزیون و یا یک اجرای زنده درگیر می کند. پیشنهاد ما برای جالب تر شدن تور، افزودن پنجره های اطلاعاتی است. این پیوندهای مرتبط به محتوا سبب میشوند تصاویر بهتر به یاد مخاطب بماند و کاربر تعامل بیشتری را احساس کند.

درآمدزایی

تجربه ثابت کرده است که خریداران تورهای مسافرتی بیشتر به عکسها، ویدیو ها و نظرات اشخاص تکیه می‌کنند تا عکس هایی که در وبسایت رسمی یک هتل مشاهده می‌کنند. یک ویدیو و یا تور 360 درجه با دید همه جانبه ای که به کاربران می‌دهد، سبب میشود آنها شخصا موارد را بررسی کرده و خودشان فضای آنجا را تجربه کنند. شما میتوانید با فعال سازی امکان رزرواسیون و خرید لحظه ای در تور مجازی، خرید آنلاین را حتی ساده تر از پیش به مخاطبانتان ارائه کنید و با جلب رضایت آنان به فروش خود بیافزایید

در نهایت باید بدانید که دریایی از انتخاب ها پیش رویتان است و با سرعتی که فناوری در حال تغییر است میتوان انتظار داشت این انتخاب ها حتی گسترده تر شوند. اگر همچنان در انتخاب تردید دارید میتوانید با مشورت کردن با گروه ما، اطلاعات بیشتری در مورد برآورده کردن نیاز خود در این حوزه بدست آورید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *