از طریق تور مجازی تصاویر 360 درجه جاذبه گردشگری میدان نقش جهان اصفهان، بازدید مجازی و گردشگری مجازی استان اصفهان را در واقعیت مجازی تجربه نمایید.

میدان مرکزی سومین پایتخت صفویان که به آن میدان امام نیز گفته میشود، به دلیل جای دادن ابنیه مهم تاریخی در خود از جمله بازار و سردر قیصریه و کاخ عالی قاپو، همواره کاربردهای گوناگون و جالب توجهی داشته است. وجود مسجد شیخ لطف الله و مسجد امام باعث شده این میدان زیبا در طی تاریخ کاربری مذهبی داشته باشد و همچنین آثاری باقی مانده از دورازه ای سنگی در ضلع شمالی و جنوبی میدان حاکی از آن است که روزگاری از این میدان به عنوان زمین بازی چوگان استفاده میشده.

نقش جهان که به عنوان دومین میدان بزرگ جهان در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده, در طول تاریخ مقصد گردشگری بسیار مهمی بوده است. وجود غرفه ها و دکانهایی دور تا دورمیدان منجر شده این میدان زیبا با شکل مستطیلی منحصر به فرد خود، به قلب تپنده اقتصاد نصف جهان مشهور شود.

از طریق صفحه اختصاصی میدان نقش جهان اصفهان در پرتال ایران در واقعیت مجازی، می توانید بدون حضور فیزیکی، بازدید از یکی از جذابترین و مردمی ترین جاذبه های گردشگری اصفهان را تجربه نمایید.

نام جاذبهمیدان نقش جهان
نوعفرهنگی، میراث جهانی، هنری
دورهصفویان
استاناصفهان
شهراصفهان
محلداخل شهر

کارفرما

و صاحب امتیاز

سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری

مالک مادی

تورهای واقعیت مجازی

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی

میزبان

تورهای واقعیت مجازی

پرتال جامع گردشگری ایران

مالک معنوی

تورهای واقعیت مجازی

شرکت بینش بعد سوم

16 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *